Britové znají cenu piva lépe než velikost prádla partnerky
Dvakrát více britských mužů zná lépe cenu piva než velikost podprsenky své partnerky. Britské ženy častěji než muži odpouštějí případnou nevěru. Vyplývá to z průzkumu pro britský časopis Prima, který se snažil zjistit, co si ženy skutečně myslí o mužích.
Dvakrát více britských mužů zná lépe cenu piva než velikost podprsenky své partnerky. Britské ženy častěji než muži odpouštějí případnou nevěru. Vyplývá to z průzkumu pro britský časopis Prima, který se snažil zjistit, co si ženy skutečně myslí o mužích.
Šetření ukázalo, že cenu piva znalo 77 procent mužů, zatímco správné spodní prádlo pro svoji něžnější polovinu by mohlo koupit pouze 38 procent Britů. Asi 76 procent dotázaných žen, jejichž partner se dopustil nevěry, bylo ochotno nechat to být. Nevěrným ženám by však jejich partneři odpustili pouze v 31 procentech případů. Osmačtyřicet procent žen přiznalo, že se záletům oddaly bez toho, že by se to jejich partner dozvěděl.
Na otázku, zda by se ženy v případě možnosti rozhodly opět pro stejného partnera, odpovědělo kladně 76 procent. Jako nejdůležitější kvality u muže označily ženy osobnost (93 procent) a smysl pro humor (91 procent). Peníze byly na posledním místě seznamu, za nejdůležitější je považuje 25 procent žen.
Podle průzkumu se britští muži stále příliš nemají k domácím pracím. Žena, i když pracuje na plný úvazek, věnuje údržbě domácnosti v průměru deset hodin týdně, ale její mužský protějšek pouze tři hodiny. Zatímco manželské páry se podle svého tvrzení věnují milostným hrátkám pětkrát do měsíce, nesezdané si pro tyto chvíle najdou čas sedmkrát v měsíci.